top of page

První den, první noc, první dojmy

Pro mě se jedná o první zážitky na asijském kontinentu, čekal jsem vše jiné, úplný rozvrat všeho čeho jsem znal. A první dojmy?

Bangkok! Celým jménem: Město andělů, velké město, věčné a nádherné sídlo hinduistického boha Indry, vznešené město, kde je uloženo devět skvostných drahokamů (diamant, rubín, smaragd, žlutý safír, granát, modrý safír, měsíční kámen, zirkon, kočičí oko), královské město s mnoha velkolepými paláci a stavbami, věčné město, kde sídlí bohové a má svůj domov hinduistický bůh Krišna, město stvořené bohem Višnou. (hlavní město s nejdelším názvem).

Ale krom toho názvu se u mě zatím žádné vytržení z reality neděje. Ano, převážná část života je na ulici, sem tam nějaká špína občas někdo žebrající na ulici. Takový větší Karlín 15 let nazpět. Prozatím je většina místních stejně uspěchaná jako domorodci u nás, snad jen na tom telefonu visí ještě více než lidé u nás. Uznávám, že příležitost nasát atmosféru jsem měl velice omezenou, kolik se toho asi tak za jediný den dá stihnout? Ale jedná se o první pocit, nicméně na Bangkok rozhodně nezanevřu a v příštích týdnech bude mít ještě několik příležitostí mě oslovit. Zatím je to pouze metropole, nestydím se napsat, jako každá jiná.

Zítra dopoledne totiž letíme na Krabi a pak minivanem pokračujeme na údajně turisticky nezkažený ostrov Ko Lanta Yai. Na to jsem opravdu zvědav, jak si tištění průvodci představují nezkažené místo.

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Zatím žádné štítky
bottom of page