top of page

Praha vs. Bangkok

Rekapitulace stavu skupin: Skupina B pilně studuje a učí se na státnice, zatímco skupina A už je zdárně ve výchozí destinaci – Bangkoku. No upřímně, hned bych si to s nimi vyměnila, respektive už abych tam taky byla… :-)

Díky webové stránce flightradar24.com jsem poctivě sledovala jejich lety, takže i takhle na dálku jsem se cítila trošičku zúčastněná. Hlavně jsem měla informace o jejich letu téměř jako z první ruky. No možná jsem toho věděla více než oni na palubě. :-) Takže když si Majkee stěžoval na dlouhé a otravné kroužení před přistáním v Dubaji, já jsem mu mohla poslat důkazní materiál v podobě trasy jejich letu, kde jsou oblouky vidět. Z výsledků mého monitoringu můžu konstatovat, že před přistáním v Dubaji krouží z tohoto směru snad každé letadlo... :-)

Flightradar24.com jsou moje oblíbené stránky, na které často zabrousím a jentak koukám a sleduji odkud kam letí jaké letadlo. Samozřejmě, že bych ráda zůstala se zapnutým "radarem" a kochala se letovými údaji, ale dnes mě ještě čekají podstatně "zajímavější" činnosti, jako je vybarvování učebních materiálů... :-)

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Zatím žádné štítky
bottom of page